neděle 11. srpna 2013

Věřit znamená vsadit si

Přátelé, když tak přemýšlím o životě a lidském štěstí, podle mého se všichni žijící nacházíme někde v bodě, kde jsme si vsadili na určité hodnoty a teprve čas nám ukáže, zdali jsem si vsadili na věci, jenž nám přinášejí krátkodobý zisk, dlouhodobý zisk nebo ztrátu. Dočasně mohou být i těžkosti, ačkoliv jsme si moudře vsadili. Nevsadit si na věc, jenž přináší dlouhodobý zisk, je velké selhání. Tím větší, pokud to časem člověku dojde a zjistí, že už je pozdě. Bible ukazuje člověku, že se narozením zde na Zemi a svým životním stylem dostáváme do "škarpy", jenž nám za nějaký čas přinese zahynutí duše. Existuje však dobrá zpráva, a to, že Bůh k nám natahuje svou ruku v podobě Ježíše Krista a říká: "Pojď, pokud mi uvěříš, že tě mám rád a že jsem za tebe položil život, zachráním tě". Stačí říci ANO a naše dušičky jsou zachráněny - i tak se dá převést obsah Bible do pár vět. Tak jsem to pochopil a vsadil si na Ježíše Krista, toho ukřižovaného a zmrtvýchvstalého.

Žádné komentáře:

Okomentovat