pátek 30. srpna 2013

Moje životní priority

Přátelé, když si zpětně promítnu svůj životní film, musím konstatovat, že můj žebříček priorit se značně změnil. Určitě to souvisí s chápáním světa. Objevíte poklad, o který stojí za to zabojovat ale za nějaký čas objevíte poklad cennější, čímž ten předchozí odsunete na 2. místo. Nějaký čas jsem byl přesvědčen, že nejvyšší hodnotou pro lidskou existenci je mít co jíst, mít kde bydlet, být zdravý a mít třeba spokojenou rodinu. Poté, co jsem došel k závěru, že Bůh skutečně existuje a že nám zanechal a zanechává mnohá svědectví, objevil jsem dražší poklad, než všechny předchozí. Bible říká, že můžeme získat věčný život, ale že můžeme také zahynout. V Ježíši Kristu se skrývá ten tajemný klíč, který člověk potřebuje k tomu, aby byl zachráněn a získal věčný život. Tato zpráva je vlastně obsahem Božího zjevení uvedeného v Bibli. Takže mojí prioritou je nezahynout, ale získat věčný život, všechny ostatní cenné věci jsou na dalších místech mého žebříčku. S tím souvisí usilovné studium a zápas, bez boje totiž nejsou vítězství.

Žádné komentáře:

Okomentovat