pátek 8. března 2013

Trochu evoluce

Přátelé, dostal se mi do rukou nádherný video-dokument, kde se housenka zakuklí a pak za nějaký čas "ABRAKA-DABRA", z kukly vyleze motýl. Krásný, letu schopný, navíc živý. To jsou kouzla, co říkáte? U nás je velká skupina příznivců evoluční hypotézy, která si myslí, že housenka, ač nemaje rozum, to tak dlouho zkoušela a nacvičovala, až se to naučila, to jest správně se zakuklit a proměnit se v motýla. Všechny podobné spekulace evulucionistů o vzniku motýla jsou podle mého podobné blbosti, kterou jsem zrovna uvedl. Když jsem viděl to nádherné video, tak mě napadlo, proč to asi takhle Bůh-Stvořitel vymyslel? Z něčeho ošklivého něco moc krásného navíc nelogického (proč housenka nelétá a motýl ano?), navíc tak neevolučního (housenka a motýl vedle se, kdo by to do nich řekl?). Možná proto, aby Bůh těm, jenž nejsou domýšliví a záměrně hloupí (nechci vědět), ukázal, že je dokonalý se smyslem pro krásu, pro funkčnost a se smyslem pro humor. Zdá se mi totiž tento jeho kousek moc veselý.

Tady máte to video, které mně inspirovalo:
VIDEO 1
VIDEO 2

Žádné komentáře:

Okomentovat