neděle 5. dubna 2020

16 - jak se opevnit

Všechny vás pozdravuji. Tak co, jak se daří? Asi ten dotaz není na místě, nebo je? Nikdo mi nenapsal svůj pohled na věc koronaviru. Myslel jsem, že mi někdo alespoň vynadá. Změnila ta věc nějak váš život? Možná si bude někdo o mně myslet, že mám patent na rozum a přitom jsem vedle jak tak ta jedle? Je tomu tak? Leží mi to však na srdci, a nemohu si pomoci. Chtěl bych tomu porozumět, kdo za tím stojí nebo nikdo?, a také jak být v bezpečí. Na tyto otázky podle mně zná pravdivou odpověď jedině Bůh. Věřím, že Boží pohled na věc je nám k mání. Kdo chce a je ochoten si přečíst, jak to všechno v bezpečí přežít? Je to všechno v knize Bible. Obsahem je velký příběh určité části historie lidstva a také jeho budoucnosti. My nevíme, co bude, Bůh však ano a my to máme otevřené v Bibli. Co nás tedy čeká a nemine a jaký postup zvolit, aby byl člověk v bezpečí. Ježíš nám radí, abychom si vybudovali obranné pozice, protože bouřky přijdou:

A tak každý, kdo slyší tato má slova a plní je, bude podoben rozvážnému muži, který postavil svůj dům na skále. Tu spadl příval, přihnaly se vody, zvedla se vichřice, a vrhly se na ten dům; ale nepadl, neboť měl základy na skále. Ale každý, kdo slyší tato má slova a neplní je, bude podoben muži bláznivému, který postavil svůj dům na písku. A spadl příval, přihnaly se vody, zvedla se vichřice, a obořily se na ten dům; a padl, a jeho pád byl veliký.“

Odpověď je vlastně jednoduchá, vzít vážně Ježíšovo učení. Je zjeveno v Novém zákoně. Proto, teď možná klíčová věc - nabízím vám možnost se jednou týdně na jednu hod. věnovat společnému studiu či čtení Bible pomocí videochatu. Chat je max pro 4 lidí včetně mne a bude probíhat každou středu v 19 hod. Stačí do adresního řádku napsat ve středu v 19 hod. adresu: whereby.com/xxxxx - xxxxx vám pošlu smskou, pošlete si žádost, můžete i na kantormi@seznam.cz.

Budete potřebovat zařízení s mikrofonem a kamerkou (jede to i bez kamery). Doporučuji prohlížeč Google chrome. Po "odmáčknutí" adresy se objeví chlívek pro zadání vašeho jméno, poté potvrdit povolení kamery a mikrofonu (allow) a odmáčknout na modrém tlačítku dole Permissions. Poté se objeví tlačítko Knock - tj. zaklepejte, a je to všechno.

Ještě k tomu, co se děje: Podle mého se v Bibli nacházíme dost blízko tomu, kdy přijde Ježíš a vezme k sobě ty, kteří mu řekli své ano, pak začne teprve peklo na zemi a poté něco jako potopa světa, ale nebude to voda, ale oheň. Pokud se podle mého do cca půl roku situace spraví, pak jsem se mýlil. Pokud však přijdou další pohromy (a Bible říká, že těsně před koncem jich bude přibývat), pak jsem měl pravdu a běda tomu, kdo nebude mít víru v Ježíše Krista.

Tak se mějte, nezapomeňte na to, že Bůh zná nejen historii lidstva, ale i budoucnost. Nabízí však každému bezpečný úkryt. Všechny pozdravuje MK.

Žádné komentáře:

Okomentovat