pondělí 10. února 2020

06 - pokračujeme

Přátelé, když jsem jel včera večerním vlakem, potkal jsem známou, se kterou jsme se před 20 lety setkávali s dalšími za účelem kontaktů s mimozemšťany. Ano, ano, tak jsme to tehdy brali. Dnes už vím, že to byly spiritistické akce, kde se děly podivné věci. O tom snad někdy příště. Já jsem tehdy po nějaké době z toho vycouval a uvěřil, že Bůh poslal Ježíše Krista na zem, aby vydal svědectví o pravdě. Také věřím tomu, že Bible je knihou pravdivou a také knihou, která ukazuje lidstvu, jak řešit otázku lidského hříchu a jak žít s Bohem tady na Zemi.
Dost mně překvapilo, že dotyčná v tom (ezoterice) zůstala. Řekl jsem jí, že i kdyby nečetla Bibli, asi tuší, že mzdou hříchu je smrt. Na to mi odpověděla, že je beze hříchů a tudíž v pohodě. Když jsem jí řekl, co všechno je v Bibli označeno hříchem, zareagovala, že pokud někoho naštve, tak se omluví. Snažil jsem se jí vysvětlit, že Bible jasně říká, že člověk nemůže sám sebe zachránit dobrými skutky. Buď to zaplatíme sami nebo to někdo za nás zaplatí. A někdo už zaplatil - Boží Syn. Na nás je, abychom hříchy Bohu vyznávali a věřili v něho.
Nakonec mi řekla, že Bible není pro ní dostatečně věrohodná. Věrohodnější je pro ní vlastní názor poskládaný z nejrůznějších ezoterických knížek. Vlak zastavil a my jsme se rozešli. Co k tomu dodat?
Přátelé, došel jsem k závěru, že abychom mohli něčemu uvěřit, prvně to musíme slyšet či se s tím nějak seznámit. Než jsem tomu uvěřil, musel jsem to přečíst. Kolem nás je hodně informací pravdivých ale také lživých. Pravda stejně jako lež se za nějaký čas "zhmotní." Některé věci možná až u Božího soudu. Jiné dříve. Do té doby potřebujeme víru. Radím či doporučuji každému, aby si přečetl Nový zákon, jenž je podle evangelisty Pavla Božím nástrojem či mocí k záchraně nás od následků hříchů. Také máme změnit směr cesty. Cesta hříchů vede ke naší zkáze. Otázka, kde budeme trávit věčnost, je odpovězena v evangeliu. Je to věc důležitá nebo není? Pro mně ano.

Příště se vrhneme na biblický text z předchozího příspěvku, dnes toho bylo tak akorát. Mějte se krásně, přeji smysluplně strávený týden v pokoji a radosti, Milan

Žádné komentáře:

Okomentovat