sobota 29. dubna 2017

O měřiči tlaku

Přátelé, seděl jsem v chatě na Filipce, vedle mně si starší paní s kolegou (asi) měřili tlak. Měli za sebou túru. Měřič tlaku je dobrý, trochu nás informuje o stavu našeho fyzického těla, či srdce? Neodpustil jsem si poznámku či dotaz: "A nějaký měřič na zdravotní stav naší dušičky nemáte?" "Byl by dobrý, ale nemám, povzdechla paní." Tím náš hovor skončil. Než jsem se zmohl na další pokračování hovoru, byli pryč. Až za pár okamžiku mi došlo, že vlastně takový měřák na zjištění stavu lidské dušičky mám sebou, dokonce i s návodem, jak případnou nemoc vyléčit. Co je to? No přece Evangelium, jenž je mocí ke spasení člověka, čili Bible - Nový zákon. Knížka říká, že každý člověk má smrtelně nemocnou duši, ale že je tady pomoc či řešení: "Čiňte pokání a věřte v Ježíše Krista, a nedojdete k újmě" - moje parafráze. Můj závěr: Když člověk neužije měřák na měření tlaku, asi se nedozví, v jakém stavu má své srdce. Pokud člověk nezačne číst Nový zákon, nedozví se, že má smrtelně nemocnou duši a pak ani nemůže udělat potřebné kroky k tomu, aby jeho dušička byla uzdravena.

Žádné komentáře:

Okomentovat