neděle 26. února 2017

Potkal jsem jóginku, bývalou kolegyni

Přátelé, před nějakým časem jsem se pravidelně setkával se skupinkou praktikující Jógu. Pak jsem se ale setkal s evangeliem a bylo mi jasné, že Jóga jde proti Božímu záměru zachránit hříšníky od následků hříchů Ježíšovou obětí. Včera jsem potkal bývalou kolegyni - jóginku a mohli jsme si o tom chvilku povídat. Měli jsem pár společných minut ve vlaku. Zajímalo mně, proč praktikuje Jógu, když už slyšela evangelium a ví, co nám nabízí. Její argumenty byly velmi zajímavé: "Je nám tam spolu dobře", "Ježíš není jediná cesta k pravdě", "všechny duchovní cesty vedou k pravdě" a pár podobných argumentů. Přátelé, připomnělo mi to jeden starý vtip, kdy někdo hledá pod lampou ztracenou stokorunu a na dotaz, kde jí ztratil, zní odpověď, že trochu dále na jiném místě, ale že tady, pod lampou, se to to hledá lépe.
Bible jasně říká, že Ježíš přišel na svět, aby zachránil hříšníky a že není jiné cesta k záchraně než skrze něho. Ježíš také o sobě říká, že je cesta, pravda a život. Pavel říká, že evangelium je mocí Boží k záchraně hříšníka. V Listech Římanům je zajímavý verš: Mzdou hříchu je smrt, ale darem Božím je věčný život v Kristu Ježíši, našem Pánu. Jóga nabízí "rozplynutí se", čili to, že se člověk jakoby ztratí či rozplyne, aniž by se musel znovu inkarnovat. Je to podle mého ďábelská léčka, jak být nezachráněný a jak propadnout jednou u Božího soudu. Jóga je praktický návod vyžadující mnohé psychické ale i fyzické úsilí, jak zahynout, jak se minout s Božím záměrem, kde Bůh chce, aby každý člověk poznal pravdu a byl zachráněný.

Žádné komentáře:

Okomentovat