pátek 3. května 2013

Pohled do nebe nebo na zem?

Mám souseda, jenž bydlí v 11. patře. Měli jsem jít někam. Počasí mezi deštěm a nedeštěm. Chtěl vyhodnotit situaci venku. Podíval se dolů a viděl lidi. Bez deštníků. "Neberu ho, nikdo ho nemá", udělal závěr a vyrazil z domu. Po 100 metrech liják jako hrom. Řekl mi: "Podíval jsem z okna dolů na lidí, nikdo neměl deštník, tak jsem si ho nevzal a to byla moje klíčová chyba, neměl jsem na lidi dát." Přátelé, proč ten příběh? Podle mého máme vždycky 2 možnosti: Buď se koukáme k zemi na lidi a děláme pak určitá rozhodnutí, nebo se koukáme k nebi a pak jsou rozhodnutí jiná. Kdyby se soused podíval k nebi na oblohu, asi by došel k jinému závěru. Jak se ale máme koukat k nebi v našich životech? Bible je tím oknem do nebe, zemské okolí nás často oklame a pak je z toho v tom lepším případě naše zmoknutí.

Žádné komentáře:

Okomentovat