pondělí 13. května 2013

O svetru naruby

Přátelé, před mnoha mnoha léty jsem stál v menze ve frontě na jídlo a za mnou stojící dívka mi řekla: "Hele, nevadí ti, že máš ten pletený svetr naruby?" Už nevím, co jsem na to řekl, je to už opravdu dávno. Možná, že jsem ho měl předtím na ruby oblečený vícekrát, kdo ví. Už se vám někdy stalo něco podobného? Někdo vám odhalil veliké tajemství o vás, např. že máte nakřivo čepici nebo že jste si nechali doma pravděpodobně kalhoty? Vy jste zatím do té doby nic netušili a přitom jste byli v sebeklamu, že vše je v pořádku? Přátelé, možná, že jste v životě potkali nějakého křesťana a ten vám řekl, že pokud jste nepochopili, že vám rostou dluhy hříchů, jste ve velkém průšvihu. Možná vám řekl, že si musíte (nebo nemusíte) ten svetr obrátit naruby a pak to bude OK. Jan Křtitel vybízel před 2000 léty lidstvo, aby se smířilo s Bohem. Ježíš řekl, že když začneme věnovat pozornost JEMU, je to něco jako když člověk změní směr od jízdy směrem do otevřené škarpy k cestě, jenž vede na pěkná místa. Přátelé, toto není něco, co jsem vymyslel, je to poselství či zpráva z Bible pro každého člověka. Takže schválně, hele, nemáš zrovna ty ten svetr naruby?

Žádné komentáře:

Okomentovat