pondělí 22. října 2012

O podnikání O2

Bylo, nebylo, zavolala paní z Ostravy z O2 Telefonica 70letému sousedovi, jenž má mobil na dobíjecí kredit, že má pro něho výhodný tarif pro důchodce s měsíčním paušálem. Jelikož je soused slušný člověk, řekl ji, že materiál si ochotně prostuduje a že ať mu tedy ty materiály pošlou na jeho domácí adresu. Zásilka došla včetně předvyplněné smlouvy. Soused materiál prostudoval a ... smlouvu nepodepsal, nic nevyplnil a přiložil lístek, že děkuji, ale nemá zájem. Papíry poslal zpět. Za pár dnů přišla odpověď od O2, že nový klient-soused dostal přiděleno referenční číslo a že smlouva je tedy uzavřena. Soused opět odepsal, aby mu dali pokoj a že nic nepodepsala nic nechce. Za dalších pár další dopis od O2 - vyúčtování za služby. Zatím to bylo 0 Kč. Ale vypadá to tak, že jeho osud je zpečetěn. Co byste na to řekli vy a co byste poradili?

Žádné komentáře:

Okomentovat