sobota 13. října 2012

Naše karma

Potkal jsem kamaráda a trochu jsme si povídali. Před nějakým časem přijal teorii znovuzrození-reinkarnaci jako realitu. Řekl mi, že v dalším životě se narodí asi jako nějaké zvíře, protože v tomto životě napáchal dost škody a jedině existence zviřete bude pro něho spravedlivá budoucnost.
Je škoda, že mnoho lidí věří těmto nesmyslům a nevěří tomu, jenž o tom něco řekl a byl naprosto věrohodný.
Ježíš jasně řekl, že přišel na svět, aby smyl naše hříchy. Smyty jsou těm, kteří tomu uvěřili a pro něž se stal Ježíš Kristus nejenom věrohodnou postavou dějin ale opravdovým Spasitelem nás - hříšníků.
Tak jsem kamarádovi řekl, že mám kliku, že za moje hříchy už byla prolita krev a že se tudíž nemusím inkarnovat ani do nového člověka, ani do zvíře. Sláva!

Žádné komentáře:

Okomentovat