neděle 22. října 2017

Mým cílem je ...

Přátelé, dost často se mně někdo ptá, jak se mám. Já na to většinou odpovídám, že pro mně je to nepodstatná otázka. Ocenil bych, kdyby se mně lidi ptali, do čeho investuji svůj život. Náš životní cíl či směr, ten je totiž klíčovým. Téma "Jak se máme", nic nevypovídá o tom, kam směřujeme. Bible píše, že cílem křesťanské víry je odpuštění hříchů a život s Bohem. Neodpuštěné hříchy nás totiž směřují k "co člověk zasévá, to bude i jednou sklízet". Žít s Bohem pak znamená milovat Boha tak moc, že budeme akceptovat jeho slovo a žít podle něho. Často nás to něco stojí - možná pohodlí, jindy to vyžaduje mnoho sebedisciplíny. Biblické slovo je slovo života, proto mně to zajímá. Můj směr je tedy brát vážně Boha a jeho slovo zjevené v Bibli, s tím souvisí moje každodenní studium Bible. Tímto člověk mění svůj osud. Dalo by se říci, že investuji do Boha a hledání jeho vůle. Čím jsme pak Bohu blíže, tím dále jsme od lži a klamu. A lež a klam zabíjí. Bůh je život, lež či nevíra pak smrt. Nakonec Ježíš o sobě řekl, že on je ta pravda, cesta, život. Pokud se člověk mine s pravdou, veškeré jeho snažení vyjde vniveč.

Žádné komentáře:

Okomentovat