sobota 23. září 2017

Náš či váš pohled na život

Přátelé, mohl jsem si popovídat s jedním vzdělaným starším člověkem. Nikdy jsem ho před tím neviděl. Moc pěkně jsme si popovídali. Nikam nechodí do kostela, ale hodně přemýšlí o životě a hodně čte. Zvláště historii. Také čte Bibli. Je přesvědčený, že Bible popisuje velký třesk způsobený Božím povelem. Já si to myslím nějak přibližně podobně také. Prvně povel s představou, pak škatule, hýbejte se, nikoliv opačně, něco jak na vojně - prvně povel a pak nastoupena jednotka, nikoliv opačně. Řekl mi, že předal svým potomkům instrukce ohledně svého konce. Nemá rád hřbitovy a tak chce být zpopelněný a rozprášený po poli. Bibli považuje za to nejlepší, co bylo kdy na zeměkouli napsáno. Pokoušel jsem se mu vysvětlit, proč přišel Ježíš na Zemi před 2000 léty - aby zachránil člověka, aby smířil člověka s Bohem, aby ukázal člověku, jak má žít, aniž by škodil sám sobě. Lidi nějak nechtějí přijmout fakt, že co člověk zasadí, to jednou sklidí a že jsme všichni odsoudili sami sebe k záhubě "hříchy". Potřebujeme, aby se nad námi Bůh smiloval - Ježíš je ten plátce a zachránce. Podle Bible smrtí neutečeme před následky naší špatnosti. Budeme vzkříšeni a postaveni před Soudce. Vírou v J Krista a naším "Bože, smiluj se nad hříšníkem" můžeme rozhodnout o tom, jak budeme trávit věčnost. Je to předmět biblického poselství. Naše nevíra může mít pro nás katastrofické následky - pokud má B pravdu. Chceš mít v tom jistotu? Čti Nový zákon a pros Boha, aby ti zjevil pravdu. Doufám, že můj společník rychle řekne JK své ano a změní místo své budoucí existence. Možná, už mu to nikdo neřekne a času už mu moc nezbývá.

Žádné komentáře:

Okomentovat