neděle 8. ledna 2017

Co musí člověk udělat, aby získal...

Přátelé, něco si tam dosaďte. Co myslíte, existuje na tu vaši "věc" funkční odpověď? Řekl bych, že možná ANO a vy ji už znáte, možná nikoliv, ale existuje a možná, že vůbec neexistuje. Díky internetu můžeme dnes najít mnohé funkční i nefunkční návody. Podle mého bychom si tento typ otázek měli pokládat a samozřejmě měli bychom hledat na ně funkční odpovědi s jedním ale - ne vždycky nám splněný sen přinese vytoužené štěstí, občas nám může vygenerovat několik nových přání - problémů. Položím nyní několik dotazů, na které by měl podle mého každý člověk hledat odpověď:
1) Co musí člověk udělat, aby se skutečně dozvěděl, zdali existuje návod na funkční spokojený život až do nejzazšího stáří?
2) Co musí člověk udělat, aby poznal, zdali existuje Bůh a pokud ano, jak se postavit k životu?
3) Pokud má Bible pravdu, co musí člověk udělat, aby po smrti nebyl po vzkříšení odsouzen k peklu jenom proto, že ignoroval Boha a jeho slovo?

V Bibli v Janově e. v 11. kap. je jedna moc pěkná kapitola, která mám může pootevřít dvířka k nalezení odpovědi na otázku č. 3:

Ježíš jí řekl: "Já jsem vzkříšení i život. Kdo věří ve mne, i kdyby umřel, bude žít. A každý, kdo žije a věří ve mne, neumře navěky.

Přátelé, moje životní přesvědčení či víra je, že stejně jako věřím, že v roce 1945 skončila II. světová válka, stejně tak věřím, že slova zde uvedená z Bible skutečně vyslovil Ježíš a že řekl pravdu pravdoucí. Kdybychom zítra zemřeli, jak bychom dopadli po vzkříšení?

Žádné komentáře:

Okomentovat