pondělí 18. ledna 2016

Slovo z nebe a slovo z pekla?

Přátelé, je kolem nás mnoho duchovního učení a já občas slyším názor, že je to věcí naší volby, kterou cestu přijmeme. Dovolte, abych k tomu vyjádřil svůj laický pohled. V duchovním světě je množství různých entit, na které se člověk může nějakým způsobem napojit a pak přenášet myšlenky z jejich světa k nám. Velká část lidí, jenž tato problematika zajímá, mám na myslí nejrůznější duchovní hledače, netuší, že stejně jako zde na Zemi existují i v duchovním světě síly, které mají k člověku vztah pozitivní, existují i síly, jenž chtějí člověka skutečně zničit. Je to krutá realita světa. Slýchával jsem před nějakým časem různé ezoterické rady či pohledy na věci duchovní, vztahové a jiné. Rady vypadaly na první pohled velmi moudře a pragmaticky, ale když člověk začal s odstupem času nad tím trochu více přemýšlet, musel jsem občas dojít k závěru, že je to přesně způsob, jak rozbít rodinu či vztahy, že to byly rady, jejichž následování přivedlo lidí k různých psychickým poruchám, atd. Moje přesvědčení je, že Bible je skutečně slovo do Boha a Ježíšovo učení je dobré akceptovat, Bůh to s námi myslí dobře. Co však není od Krista, může být často (jak často, toť otázka) od Zlého, kterému jde o jedno - ničit, krást, obrat člověka o všechno, co je dobré. Je dobré občas se podívat na životy těch kolem nás a přemýšlet o tom, čemu tito věřili a kam je jejich víra zavedla. Pokud to jsou trosky a bezmoc, pak pravděpodobně byli podvedeni. Pozor na duchovno, není všechno zlato, co se třpytí, může zde platit, kdo první uteče, vyhrává.

Žádné komentáře:

Okomentovat