sobota 22. června 2013

Už jste někomu zachránili život?

Já zrovna dneska. Byl jsem na vesnici u našich. Na domku pod okapem mají ptáčci jarabáčci hnizdo. Jeden z maličkých neschopných zatím letu vypadl a vzpříčil se o několik metrů níže mezi prkna lavičky. Hlavičku a jedno křídýlko měl vepředu, zbytek vzadu. Nemohl ani sem, ani tam. Tence pípal. Pár metrů dále na plotě seděli 3 dospělí a dělali velký kravál, asi volali o pomoc. Kolem lavičky obcházela kočka a chystala se ptáčka zlikvidovat. Když jsem to spatřil, okamžitě jsem provedl záchrannou akci, po několika minutách jsme ptáčka dopravili do svého hnízda. Byl zachráněn. Přátelé, když jsem viděl kočku obcházející toho malého, připomnělo mi to biblické místo, kde se popisuje, jak lev řvoucí obchází kolem nás, aby nás sežral. Bible skutečně popisuje, že jsme v podobné situaci jak ten malý ptáček jarabáček. Jsme plní hříchů a ďábel si na nás dělá nárok, obchází kolem nás jako lev. Vírou v Ježíše Krista však zmocňujeme Krista, aby byl naším zachráncem. Ta víra v Něho je naše jediná naděje. Kdo to pochopí a uvěří, vyhrál největší zápas svého života, vyhrál život své dušičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat