neděle 11. prosince 2011

Krátkodobé a dlouhodobé cíle

Vážení, před nějakým časem jsem potkal známou a ta mi řekla, že se o víkendu chystá se svými přáteli na turistický výšlap na nejvyšší kopec Beskyd Lysou horu. Za nějaký čas jsme se opět potkali a já jsem se jí zeptal, jak bylo. "Nenašli jsme ji (tu horu)", byla její odpověď. Pokoušela se mi to vysvětlit. Moc se jí to nepovedlo. Pochopil jsem jenom, že na cestě nějak zapomněli na svůj cíl. Řešili cíle krátkodobé a unikl jim vrchol hory.
Ježíš v Bibli říká, abychom hledali především království boží a všechno ostatní nám pak bude přidáno. Pokud Ho nezískáme, všechny krátkodobé zisky-cíle vyjdou vniveč. Co z toho, kdybychom se koncentrovali u výše zmíněného výletu na všechno možné a dokonce by se nám šlo moc dobře a potkali báječné lidí, moc si užili a já nevím co ještě, ale zapomněli bychom na to, kam máme namířeno. Podle mého bychom se samozřejmě měli koncentrovat na naše krátkodobé cíle,  ale, NIKDY bychom neměli zapomenout, že nás čeká jednou velká maturita a že je třeba u ní uspět. Ta rozhoduje o tom, kde budeme trávit celou věčnost. Klíčem k našemu úspěch je ten, jehož narození si za pár dní budeme opět připomínat.

Žádné komentáře:

Okomentovat