sobota 13. července 2019

28. týden - pokračujeme

Přátelé, všechny vás pozdravuji. Doufám, že se máte dobře a máte denně na srdci, že co člověk zasévá, bude jednou sklízet. Proč to připomínám vám i sobě? Protože mám sebe rád a stejně tak i vás. Jsem přesvědčen o tom, že stejně jako existují informace bezcenné, jsou i informace s velkou užitnou hodnotou. Někdy je však problém rozlišit zprávu pravdivou od lživé. Neměli bychom to však vzdávat a měli bychom se postavit k životu a hledání pravdy stejně zodpovědně jako dobrý soudce, který se snaží dobrat pravdy, proto vyslýchá množství svědků a studuje usilovně související materiály. Otázka, co člověka čeká a nemine, by měla být klíčová, v případě, že má člověk možnost volby. Bible má jednu důležitou informaci, řekl bych, že má hodnotu lidského života:

Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného Syna (Ježíše), aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný.

Přátelé, došel jsem k závěru, že evangelium tj. příběh, který se odehrál před cca 2000, je vlastně takovým evakuační plánem pro záchranu každého člověka - vím, to už jsem říkal, ale... Je to moc důležité a tak stojí za to tohle stále opakovat. Podle Bible jsme totiž předem odsouzeni, k čemu? Za hřích je smrt ale... můžeme se zachránit. Naše životní realita je, že nás čeká maturita a my nejenom, že to nevíme, ale ani neznáme správné odpovědi na otázky, které přijdou.

Pokud tomu chcete více porozumět, začněte prosím číst Nový zákon, třeba od tohoto bodu:

http://bible.patroni.cz/index.php?id=26111

Je to všechno pravda, nebo není? Jsem přesvědčen, že je a dokonce jsem přesvědčen, že věrohodnost Bible se dá v dnešní době ověřit. Jak? Pečlivým studiem a o ověřování historie z jiných zdrojů. Také je možno použít méně bolestivý způsob ověření - že skutečně s upřímným srdcem začneme volat k Bohu, aby se nám nějakým způsobem ukázal. Mějte se krásně, pozdravuje Milan

Žádné komentáře:

Okomentovat