pondělí 29. dubna 2019

18. týden - o zubech a víře

Všechny pozdravuji. Dnešní úvaha je o zubech. Přiblížil se termín mé pravidelné každoroční preventivní prohlídky. Zatím drží - některé. Občas mi moje zubařka najde kaz. Ačkoliv se většinou nijak nehlásí bolesti, občas se objeví. Kaz je věc nedobrá a má jediný cíl, připravit o život zub. Pokud ho brzy nezastavíme, podaří se mu to. Říkala mi ta moje zubařka, že i kdybych si čistil zuby každý den od rána do večera, stejně se občas nějaký kaz může objevit. Je to asi někde hluboko v naší DNA. Bible mluví podobně o lidské dušičce, kterou chce někdo připravit o život. I ta (dušička) je často napadena kazem, tím jsou naše špatnosti a způsob našeho přemýšlení. Je napsáno v knize knih, že každý jsme "chyceni" hříchem, ale že věc není ztracena. S dušičkou můžeme jít za doktorem a to každý den. Jak? Mluvíme k Němu (BOHU) ač ho nevidíme ve jménu Ježíše Krista s pokořením a s úctou a prosíme o uzdravení duše. V minulém příspěvku jsem citoval z Janova e:

A řekl jim (Ježíš): "Jděte do celého světa a kažte evangelium všemu stvoření. Kdo uvěří a přijme křest, bude spasen; kdo však neuvěří, bude odsouzen.

Přátelé, pokud myslíte, že by na tom něco mohlo být, začněte s tím něco dělat. Třeba si pořiďte alespoň Nový zákon a začněte se seznamovat s Tím, kdo je skutečným lékařem našich dušiček. Za naše duše už dokonce zaplatil. Můžete také začít poslouchat rádio TWR na svém mobilu - m.radio7.cz.
Článek někomu nezapomeňte poslat, třeba to s někým pohne. Všechny pozdravuje Milan

Žádné komentáře:

Okomentovat