sobota 10. února 2018

Něco k přemýšlení

Přátelé, zvu vás na další společné přemýšlení o klíčových věcech našich životů. Potkal jsem ráno sousedku a zeptala se mne, jak se mám. Řekl jsem, že dobře, ale mít se dobře není cílem mého života. Když se trochu udiveně na mně podívala, pokusil jsem se jí věc vysvětlit: Cílem mého života je poznat pravdu o klíčových otázkách lidského života, s tím souvisí odpovědi na otázky: S čím souvisí naše budoucnost? Existuje Bůh? Co znamená biblické "kdo věří v Ježíše Krista, nezahyne" a další. V Bibli, v evangeliu podle Matouše v 6. kapitole je zajímavý text:

Neukládejte si poklady na zemi, kde je ničí mol a rez a kde je zloději vykopávají a kradou. Ukládejte si poklady v nebi, kde je neničí mol ani rez a kde je zloději nevykopávají a nekradou. Neboť kde je tvůj poklad, tam bude i tvé srdce.

Normální student investuje do svého vzdělání nejen peníze, ale i čas. Já se snažím investovat čas a "peníze" do pravdy, která je podle mého zjevena v Bibli, zajímá mně, co člověk musí udělat, aby jednou nezahynul - protože Bible o tom hodně mluví. Zajímá mně, co si o nás myslí Bůh a co člověk musí udělat, aby nežil podle sebe, ale podle Boha. Podle Bible totiž žití podle sebe vede do sebedestrukce. Pud sebezáchovy (nejen) mně vede k Bohu a jeho slovu, ve kterém je živá voda nejenom pro mne.

Žádné komentáře:

Okomentovat