pátek 7. února 2014

Rychle to utíká

a tak je těch příspěvků pomálu. Našel jsem či dostal úžasný odkaz, krátká biblická zamýšlení, mrkněte ne to - http://www.spkd.cz/
O čem přemýšlíte? Já o tom, co by měl člověk udělat, aby naše okolí slyšelo evangelium, aby evangeliu uvěřilo a tím se dušičky zachránily. V tom je totiž poselství od Boha zjevené v Bibli. Člověk netuší, že Ježíš Kristus za jeho hříchy umřel na kříži. Netuší, že za NEVÍ se krutě platí. Netuší a nechce vědět, co bude pak. V Bibli jsou popsané naše cesty a člověk si pak může vybrat, pokud se o cestách dozví. Vírou se můžeme zachránit. Co vy, víte, co vás čeká? Vím já, co mně čeká? Pracují na tom, aby moje budoucnost byla dobrá a vím, že to smrtí nekončí stejně jako poté, co večer usneme, ráno se většinou probudíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat