pondělí 3. února 2014

Potkal jsem známého, po dlouhé době.

Změnil se, vizuálně, uvnitř nevím. Já v jeho očích určitě taktéž. Řekl jsem mu: "Ukaž se, ať se podívám, jak tě změnil čas a peníze," pokus o vtip se mi nepovedl. Řekl, že je pořád stejný a že se nic nezměnilo. Přátelé, možná bychom byli rádi, aby dobré věci byly stále a všechno kolem bylo stejné a věčně. Jenomže realita je jiná. Všechno má svůj odměřený čas, trochu ho můžeme natáhnout, trochu zkrátit, ale jednou přijde určitě změna a přijde i konec. Bůh nás skrze své Biblické proroky nabádá, abychom s tím počítali a podle toho také žili. Všichni potřebujeme, aby nám On odpustil naše hříchy a také moc potřebujeme, abychom uvěřili v toho, kterého Bůh poslal na svět, aby spasil mne a tebe a každého, kdo řekne kouzelné slovíčko PROSÍM. Je to nejtěžší věc v životě - pochopit, že jsme hříšníci odsouzení k záhubě a že jedině Boží smilování nás může zachránit.

Žádné komentáře:

Okomentovat