neděle 6. října 2013

Chci udělat školu

a proto tomu podřídím svůj životní styl, toto jsem si řekl před roky na počátku vysoké školy. Bojoval jsem a moc mi to nešlo. Čím méně mi to šlo, tím více jsem zápasil. Někteří spolužáci mi řekli, abych to moc nepřeháněl. S každém novým semestrem se náš počet snižoval. Ti, kteří to nechtěli přehánět, se pomalu vytráceli. Na konci školy nás z počátečního počtu x zůstalo pár. Já, s odřenýma ušima, ale jako vítěz. Nenechal jsem se odradit. I nejbližší mi párkrát řekli, že pokud by mě to mělo moc trápit, ať toho nechám. Přátelé, každého z nás čeká těžká maturita - je to známý Biblický soud Boží. Učební látka je v Novém zákoně. Nenech se nikým odradit, mnoho, možná všichni z těch odrazovačů neprojdou a nebudou zachránění, protože ačkoliv slyšeli pravdu, neuvěřili ji a tudíž tato pravda je nezachránila.

Žádné komentáře:

Okomentovat