sobota 18. srpna 2018

"Přijďte se někdy podívat

do kostela", řekl jsem naší starší sousedce, kterou občas potkám venku, ale v kostele jsem ji už dlouho neviděl, ačkoliv patří do našeho sboru. Řekla mi, že už tam opravdu dlouho nebyla, naposledy na pohřbu. Tak jsem ji řekl, že jí tam rádi uvidíme a hlavně, že ji tam rád uvidí sám Pán Bůh. Usmála se na to. Tak jsem pokračoval: "Určitě se chcete dostat jednou do nebe, není-liž pravda? Řekla mi, že kdoví, jak to je. Poslední moje reakce byla, že Bůh to určitě ví a máme to v Bibli. Krátká jízda výtahem skončila. Moje přemýšlení pokračuje: Přátelé, většina z nás netuší o zásadní věci lidského života, a to, že Bůh nám skutečně zanechal klíčové informace pro každého člověka v Bibli. Návod na naši záchranu. Věrohodnost se dá do určité míry ověřit, protože Bible obsahuje i stará proroctví, která se časem naplnila a stále se naplňují. V Bibli je ale hlavně klíčová informace, že nám Bůh nabízí rady do života, nabízí nám svou přítomnost do našich životů a hlavně nabízí vysvobození od ortele smrti duše, jenž jsme si "podepsali" tím, že jsme neuvěřili ve výkupné dílo Ježíše Krista. Ignorujeme Stvořitele Vesmíru z nejrůznějších důvodů a netušíme, že to přinese člověku tragické následky. Kdy si uděláš čas ty na nejvážnější věc lidského života, kdy začneš s Bibli v ruce přemýšlet o tom, co musíš udělat, abys zachránil vlastní duši od smrti, protože o ní jde hlavně, tělo se dříve nebo později rozpadne v prach a popel.

Žádné komentáře:

Okomentovat