neděle 6. září 2015

Cíl mého života aneb do čeho investuji svůj čas

Přátelé, jaké máte cíle v životě? Asi máme cílů více, některé jsou důležitější, jiné méně. Je dobré, když si lidé navzájem sdílejí cíle? Podle mého ano, můžeme je totiž občas přehodnotit, to v případě, že cíl, který byl zatím mimo náš zájem, se nám jeví jako věc stojící za naše úsilí. Před nějakým časem jsem se dostal k Bibli, zjistil jsem, že Bible obsahuje poklady stojící za naše úsilí. Většinou o tyto cíle nebojujeme, protože o nich nevíme.
Bible nabízí člověku:
- moudrý život vedoucí ke štěstí a nikoliv k sebedestrukci,
- partnerství s živým Bohem skrze Ježíše Krista (můžeme mít zastánce v samotném nebi u Boha), Bible říká, že se můžeme stát Božími dětmi,
- odpuštění, že ignorujeme živého Boha (představte si dítě, které ignoruje rodiče),
- odpuštění veškerých našich špatností, všichni jednou staneme před Božím soudem, něco jako maturita?
Naše špatnosti nás jednou doběhnou, Nový zákon nám nabízí řešení, co s tím. Ježíš řekl, abychom hledali především království Boží a jeho spravedlnost a že všechno ostatní nám bude v životě přidáno. To je můj hlavní cíl života, ačkoliv moje lenivost a špatné vlastnosti mi v tom hodně brání. Nechtěl bych to ale v životě prošvihnout, podle mého je to ta nejdůležitější věc na světě, mnohým to dojde asi až v okamžiku smrti. Biblické studium a život tomu podřízený je životní investice do období, které se bude odehrávat nejen během našeho pozemského života, ale hlavně do období po našem vzkříšení.

Žádné komentáře:

Okomentovat