úterý 7. srpna 2012

"Nemám ráda, když mi někdo říká, jak mám žít!"

mi bylo řečeno aniž bych cokoliv naznačil. Ale, možná jsem naznačil aniž bych si to uvědomil. Zareagoval jsem poznámkou: "To bych si nikdy nedovolil." Později jsem o tom přemýšlel. Čím to je, že si nechceme v životě od nikoho poradit i kdyby to byl sám Pán Bůh? Podle mého je v tom pýcha spojena s hloupostí. Nejsem ten, který má dostatek moudrosti na to, aby někomu radil, jak má žít, ale... Co Bible a Kniha moudrosti? Co Ježíšovo učení? Co ty čtenáři, kdyby ti někdo moudřejší a zkušenější chtěl něco říci do tvého života, co bys udělal? Ježíše za to ukřižovali, když se totiž lidem hloupým řekne, že jsou hloupí, většinou místo toho, aby začali na sobě makat, urazí se nebo zaútočí a tak to je dneska pořád stejné.

Žádné komentáře:

Okomentovat