čtvrtek 27. října 2011

Kam vede naše cesta?

Občas mně někdo překvapí pozdravem-dotazem "Jak se máš? Mám již nějaký čas po ruce připravenou rychlou odpověď: "Dobře, ale není to podstatné." Někdy pak ten někdo zareaguje a požádá mně, abych mu to vysvětlil:
Moje odpověď: Každý jdeme někam, často jinam. Náš životní styl je vlastně cesta někde, ocitneme se pak za nějaký čas v bodě A, v bodě B za stejný čas se ocitne třeba náš soused. Směr je důležitý. Můžeme jít směrem k horšímu až k nejhoršímu, ale taktéž směrem k lepšímu až nejlepšímu. Bible nám klade na srdce, abychom uvěřili v srdci a slovy vyznali, že Ježíš Kristus nejenom chodil po Zemi, ale že je navíc klíčem k naší dobré budoucnosti. Ukazuje nám a nabízí cestu, po které se můžeme vydat. Můžeme pak věřit, že jsme vybrali tu správnou. Patřím mezi ty, jenž se po ní vydal, raduji se z budoucnosti a někdy mně straší pocit, že bych mohl změnit směr. Buduji vztah s Bohem, protože mi je jasné, že čím se od Něho více vzdálím, tím budu blíže místu, kde bych nikdy nechtěl být. Je to zápas o dobrý vztah a s tím spojený určitý směr životní cesty. Bible říká, že je pro každého. Já tomu věřím.

Žádné komentáře:

Okomentovat